وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

آخرین نظرات

وقتی زندگی به رسم عشق جریان می یابد، تکلیف عاشق در بند این دنیا نمی گنجد. جانها و مالها شیفته­­ی معشوق می شود و عشق خدایی می کند. زینب(س) در مجلس یزید(لعن) فرمود: لن تمحوا ذکرنا. آری یزید و یزیدیان نمی توانند ذکر اهل بیت را از بین ببرند ولو به قیمت اجرای تمام رذالت ها تمام شود.

کجاست آن صدامی که با تانک روبروی حرم امام ایستاد و نعره انا الحسین و انت الحسین سرداد و به خیالش خواست تا امام و یارانش را به فراموشی عالم بسپارد ولی اکنون ببیند که مردم همان کشور، امام خمینی و امام خامنه ای را  فرزندان امام حسین(ع) بخوانند و انقلاب صادر شده ی ابناء الحسین را در قلب و جان خود بپذیرند.

شاید این روزها عمودهای شماره بندی شده ی جاده ی نجف تا کربلا بیشترین تماشاچی را دارد. تصاویری از امام خمینی و امام خامنه ای با نوشته­ی: نحن ابناء الحسین(ع) در قدم به قدم این جاده نمایانگر اوج تابندگی اسلام و حکومت ولایت فقیه است.

آری مردمان روزبه روز بیدارتر خواهند شد و در مسیر فرج ولی عصر(عج) گام برخواهند داشت. مسلمانانی که شعار: اگر از آسمان داعشی ها ببارند حسین را رها نخواهیم کرد! سر می دهند و پارچه نوشته های این شعار را بر دست می گیرند، مسلما پیاده روی هرساله ی چند ده میلیونی و آنهم نود کیلومتر را به سادگی و بی هدف رها نخواهند کرد.

کاش اسراییل و آمریکا ببیند که چگونه مسلمانان عراق و سوریه و لبنان و... بر تصویر پرچم ایران و رهبر عزیز ما بوسه میزنند، اشک می ریزند و بر صدامها و آل سعودها لعنت می فرستند. شهدا و امام راحل بر ما منت نهادند و رسم عاشقی را به ما آموختند. به زودی تمام مردم دنیا خواهند دید که راه قدس از کربلا گذشته است! و به زودی تابلوهای "الی طریق بیت المقدس" بر روی عمودهای کربلا تا قدس چشم نوازی می کند. ان شالله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی