وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

آخرین نظرات

اخیرا در فضای مجازی موبایلی، گروههایی با عناوین مختلفی تشکیل شده است که درحال نشر اطلاعات هستند. گرچه برخی از این اطلاعات صحیح می باشد اما بسیاری از آنها نیز نادرست است و این ترکیب درست با نادرست برای بسیاری از عموم قابل تفکیک نیست و همین باعث می شود تا برخی مغرضان در راستای نشر اکاذیب هدفدار خود جهت ایجاد تفرقه و دستیابی به دیگر مقاصد سوء در این فضای نامطمئن سوء استفاده کنند.

برخی در این گروهها تولید کننده مطالب هستند بطوریکه برای ایجاد تفرقه و یاس و ناامیدی در مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و ما یقین می یابیم که مزدوری بیش نیستند.

برخی به کپی کردن و نشر چرندیات و اکاذیب بلندگوی دشمنان می پردازند، چرا که ساده لوحی آنها پرده از بی بصیرتی شان بر می دارد، و چه خوب سربازانی برای کمک به دشمنان نظام هستند!

بدنیست بدانیم اکنون حضور برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این گروهها بسیار فعال تر از گذشته شده است. بگونه ای که برخی از طرفداران و حتی خود کاندیداها گروههایی ایجاد کرده و به هر روشی مشغول تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم هستند.

در این میان برخی از کاندیداهای حاضر در گروههای مجازی با فعالیتهای خود و با زیرسوال بردن این و آن، تنها راه حل باز شدن گره مشکلات شهرستان را رای آوردن خود می دانند! دریغ از اینکه چنگ زدن به هر روشی از تخریب گرفته تا توهین و تحقیر و نقد معاندانه شخصیتهای بسیار ارزشی کشور، مشروعیت داشته باشد و یا موازین اخلاقی و قانونی را رعایت کرده باشند!

 اما متاسفانه مشاهده می شود برخی از کاندیداهای منسوب به جبهه اصلاحات، دربرابر حرفهای موهن برخی دیگر از اعضا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب، مجلس خبرگان، شورای نگهبان و همچنین شخصیتهای معظم و انقلابی این کشور، بدون هیچ واکنشی به نظاره نشسته اند و حتی گاها با برخی معاندان این نظام همراهی و همدلی می کنند!

بارها اتفاق افتاده است که برخی از اعضای این گروهها با اعتراض خود مبنی بر سکوت این کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حاضر در گروه، در برابر مطالب ضدارزشی و مغرض دیگر اعضا، واکنش نشان داده اند اما جواب توجیه ناپذیر این کاندیداها همچون اذعان اینکه "این مطالب از طرف خود من منتشر نشده است" و "مطالب دیگران به من ربطی ندارد"، بسیار جای تعجب است!

جال آنکه حتی بعضا مشاهده می شود در پایان هم افراد سرشناس کاندید این دوره از مجلس برای سرپوش گذاشتن به اینگونه رفتارهای خود در این گروهها شروع به پرخاشگری و توهین به دیگران کرده اند!

براستی با حضور فعال برخی کاندیداها در چنین گروههایی با پاسخ دادن به سوالات افراد گروه، انتشار مطالب و تبلیغات جبهه خود چگونه می تواند عدم هیچ واکنشی نسبت به توهین به ارزشها و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و یا همراهی به قصد جذب آرای آنها را توجیه کند؟

آیا قرار است اینگونه در تصمیم گیری مسائل مهم کشوری شرکت داشته باشند و حال آنکه هیچگونه غیرت انقلابی نداشته باشند؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی