وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

وبلاگ خبری میبدبالا

تحت فعالیت شبکه مجازی میبدما

آخرین نظرات

صبح امروز وقتی داشتم از خانه بیرون می رفتم تلفن همراهم زنگ خورد. راستش برخی مسائل روز کشور که از اخبار شنیده بودم منو تو فکر فرو برده بود. دلشوره ای بی جهت و بیخود برایم ایجاد شده بود؛ از گرانی های جدید پیش رو که بایست باهاش دست و پنجه نرم کنم تا نگرانی از بیت المالی که هر روز به غارت برده میشه، قاچاق سوخت میلیاردی، پرونده های مالی مفسدان، وزرای کاخ نشین و بالاخره دردسرتون ندهم برهنگی فرهنگ آقایون...!

وقتی گوشی رو برداشتم خودش را معرفی کرد و گفت: من از بانک. م شعبه یخدان میبد هستم، شما چند قسط از وامی که دریافت کرده اید جمعا به مبلغ 700 هزار تومان بدهکار هستید. اگر معوقه خود را پرداخت نکنید ممنوع الخروجت می کنیم!

از شما چه پنهون پرداخت قسط وامم رو فراموش کرده بودم و بانک هم تاکنون بهم یادآوری نکرده بود. منم یک جانباز 40 درصد بازنشسته نظام هستم.

خب دیگه با این حرف آقای بانکی حالا تو فکر موندم چیکار کنم! امسال تابستون برم اروپا یا نرم؟ ترکشهایی که هنوز تو شکمم مونده رو چیکارش کنم هرچه باشه تا 80 سال دیگه تکنولوژیش به ایران نمیاد! نکنه یارانه ام رو هم قطع کنن؟  آخی..... کلی از آرزوهایم برباد رفت...

م.ا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی